Czerwiec (grupa Bajbajki) |
|||
Cele | Zwroty i wyrażenia | Słownictwo | Piosenki |
-poznanie nazw związanych z wakacjami, krajobrazu
-utrwalanie nazw poszczególnych owoców i warzyw -gry i zabawy ruchowe (tańce, pląsy, wyliczanki ) – poznawanie wyrazów zgodnie z tematem zajęć ( obrazki z wyrazami) – poznanie zwrotów określających położenie owadów |
– „Fruits and vegetables”- whatmissed?-praca z obrazkami utrwalająca nazwy owoców i warzyw
Zwroty : by the sea, on the beach, in the mountains, by the river, by the lake „My holiday”- zabawa z obrazkami ukazująca nazwy rzeczy związanych z wakacjami Whatmissed?- zabawa w kole z obrazkami utrwalająca słownictwo związane z tematyką zajęć (colors, fruits, vegetables,holidayswords ) Zwroty: Follow me, give me to my hand, show me a color…show me a fruit, vegetable… |
Poznanie nazwy bieżącego miesiącapszczoła–June
Liczby -1-10 Kolory:Red, pink, yellow, green, blue, orange, white, brown Słownictwo związane z wakacjami: Beach ball- piłka plażowa Slippers- klapki beachumbrella- parasol słoneczny, dress- sukienka, spodenki –shorts, hat sunny- kapelusz słoneczny, sunglasses- okulary przeciwsłoneczne ; How manyfingers?-przeliczanie w zakresie 10 |
“How many fingers?“ “5 little monkeys” “Head, shoulders, knees and toes” “Summer song for children” “Pinnochio” “Body parts song” |